Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Straß Grill. Meer weten? Ontdek meer
Ricardo
5 jun 2026 om 20:35
Eten was ijskoud en droog. Toen de bezorger uiteindelijk kwam ging hij bij de overburen aan de deur het eten bezorgen. Op dat tempo van de bezorger is het logisch dat het eten ijskoud is.
Kitty
4 jun 2026 om 22:34
Everything was so tasty.Thank you.
Angela
4 jun 2026 om 18:54
Lekker, warm en op tijd bezorgd door een vriendelijke bezorger. Dat was onze eerste x hier en we komen zeker terug
Sylvia
30 mei 2026 om 21:09
eten was lekker en goed verpakt maar niet warm genoeg, 1.5 uur langer moeten wachten op bezorger, bij 1ste telefoongesprek zou hij er binnen 5 minuten zijn, na 2de telefoongesprek moest hij nog vertrekken, waardeloos dus
mf
28 mei 2026 om 18:28
super lekker alleen geen rijst gekregeb
Jos
26 mei 2026 om 8:43
was lekker jos
Kevin
25 mei 2026 om 23:49
smaakte perfect heb ook niet lang hoeven wachten
Jaap
24 mei 2026 om 22:44
Eten was top en bezorgd netjes op tijd geleverd
Sandra
23 mei 2026 om 15:07
halve haan was vettig en weinig smaak aan. friet was koud en vettig. zonde van het geld. bezorger was meer dan een half uur te laat
Ton
22 mei 2026 om 21:59
altijd lekker en vriendelijk.