Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Straß Grill. Meer weten? Ontdek meer
Saša
27 jun 2026 om 18:07
Always tasty food, great cevapcici, hamburgers and fries! Recommended
M
26 jun 2026 om 20:25
Snel en goed. Top.
Frans
25 jun 2026 om 20:01
TOP. Zoals altijd !
Erik
25 jun 2026 om 18:34
Essen war sehr gut, wie immer, und schön warm!
Kitty
24 jun 2026 om 16:46
The food is always very delicious and the portions are large. Whoever brings the food out is always nice.Thank you again.
Dorine
21 jun 2026 om 0:58
Kwaliteit en erg lekker
Marion
12 jun 2026 om 20:20
ja!!
Kitty
12 jun 2026 om 19:41
Everything was delicious today, just like always. I’m moving a bit further away in July, and I already know I’m going to miss this restaurant so much.
Birgit
11 jun 2026 om 12:05
Leider fehlte beim Döner Hawaii die Ananas, schade. Alles andere war prima und sehr lecker.
Ricardo
5 jun 2026 om 20:35
Eten was ijskoud en droog. Toen de bezorger uiteindelijk kwam ging hij bij de overburen aan de deur het eten bezorgen. Op dat tempo van de bezorger is het logisch dat het eten ijskoud is.